دانلود تحقیق روانشناسی تبلیغات

. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید .حال، چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟گام نخست: به درستی از مضمون آگهی تبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاه باشید. کافی است تبلیغات را به دقت مطالعه کنید .گام دوم: این بخش شامل جملات درنظر گرفته شده ی شماست. کلماتی را که تأثیر عمیقی بر شما می گذارند، در جایی یادداشت کنید. دفترچه یا بخشی از کامپیوتر خود را به نوشتن این نکات روز اختصاص دهید. این ها جملات آگهی هایی هستند که اخیراً یادداشت کرده ام :چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد، چرا که تو ارزشش را داری، و این هدیه ای از خودت به خودت است

Product Description

قالب فایل: ورد

تعداد صفحه:24

مقطع: کارشناسی

ویرایش: مقاله

 

….

شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است . مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند.

روانشناسی تبلیغات.. 3

ایجاد جذابیت در تبلیغات.. 3

پیش‌بینی رفتارهای خرید مصرف‌کنندگان براساس مدل مازلو. 6

مرحله اول: نیازهای جسمانی (physiological needs) 7

مرحله دوم: نیاز به امنیت (Safty needs) 7

مرحله سوم: نیاز به محبت و تعلق (love and Belonging needs) 7

مرحله چهارم: نیاز به احترام (Esteem needs) 8

مرحله پنجم: نیاز به خودیابی و کمال (Self Actualization needs) 9

در برخورد با افراد مختلف چه باید کرد؟. 9

کسب و کارتان چه رنگی است؟. 12

علم رنگ‌ها 12

تبلیغات نقطه خرید 14

روش‌های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید 16

مزایای چاپ دیجیتال. 17

نگاهي به روانشناسي بازار و تبليغات.. 19

ايجاد انگيزه 20

معناي آشکار، پيام پنهان. 21

هيجان در برابر منطق. 22

عناصر پيام 22

کنترل افکار و اعتقادات.. 23